Vinter/Vår

Vinter/Vår

torsdag 13 januari 2011

Helgen är nära...

Torsdagskänslan är nästan lika skön som fredagskänslan. Nästan helg. Och har jobbat en hel vecka. Första på länge. Typ en månad sedan. Känns helt ok!

Efter Afrostep-passet i kväll blev det en snabb och nyttig kvällsmat. Omelett med sallad och kalkon. I omeletten hade jag lite strimlad purjolök. Kryddade med salt, peppar och oregano. Lite riven parmesan ovanpå. Blandad sallad och hyvlad morot. Lite god olivolja och balsamglaze (såklart) på. Rökt kalkonpålägg som jag tärnade och hade till. Gott!


Fredag i morgon och då blir det After Work med några kollegor på Star Bowling. Öl, Mat och Bowling såklart! Sen vet man inte vart det slutar. Ska bli väldigt trevligt!

Önskar Er en trevlig fredag!

***

5 kommentarer:

vanilla sky sa...

Blev så inspirirerad av din omelett föt ett tag sen, så det blev lunchomelett för mig tidigare i veckan:) Alla kolleger suckade och sneglade med avund på min goda lunch ;)

Tinas skåpmat sa...

Ja då återgår man till ett sundare tänk efter allt julgotta man tryckt i sig under julhelgerna. Förr än idag så håller kroppen att hämta sig efter träning den utsatt sig för =)

Mårtenssons kök sa...

Hoppas du får en kanonkväll med god mat och lite klotrullning.

Ha en bra helg!

Erika Skogly sa...

Trevlig kväll. Hoppas träningsvärken gått över!

Helena sa...

Afrostep? Jag är impad, vad duktig du är som kommit igång med träningen! Själv ökar träningsångesten mer och mer för varje dag ju närmre jag kommer nästa veckas body pump-pass...