Vinter/Vår

Vinter/Vår

torsdag 13 januari 2011

Det blev ett lösnummer

Måste verkligen tacka för responsen i mitt inlägg om Mattidningar. Jag har ju sagt upp alla prenumerationer och saknar redan en tidning som dimper ner i brevlådan lagom ofta. Blir nog lösnummer ett tag för att testa lite olika tidningar.

I dag på väg hem från jobbet köpte jag senaste numret av "Allt om Mat". Hann läsa halva tidningen på bussen hem. Många härliga recept som jag vill testa. Läste även ett reportage om Elina och hennes kurskamrater på Dietistprogrammet i Uppsala. Alltid roligt att se och läsa lite om en bloggare man följer.

Precis ätit lite mellanmål: Naturell yoghurt med Müsli. Nu är det dags för ett pass Afrostep. Hoppas kunna skaka bort lite träningsvärk!!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

alltså, vad är det med killar och deras avsky mot linser och bönor? vad är det som är farligt med linser och bönor? knepigt det där...

ha det så roligt på afrostep-passet, själv ska jag träna vidare på att äta och gå på 3-rättersmiddag hos en kompis. jag håller mig till det jag kan så att säga ;)

Anna sa...

Men tack!
Ja jag har sålt en del. Maila mig om du är intresserad vettja :)
Kram

charlotta sa...

my god vad du är duktig med träningen! sedan jag kom ner till skåne har det blivit fika typ varje dag. no good. nästan tur att jag ska hem imorgon, höhö.