Vinter/Vår

Vinter/Vår

fredag 15 januari 2010

Nyklippt och hungrig

I går var jag och klippte mig efter jobbet. Välbehövligt efter 10 veckor, lång tid för en kort frisyr. Tur att jag har en så fantastisk frisör som klipper så bra så det växer med stil:)

Efter en timmes tvätt, hårbottenmassage, tjöt och klipp så mötte jag upp min vän Pernilla. Vi gick och kikade i lite butiker för att se om vi hittade nåt kul spontanköp. Insåg att vi får ta en ordentlig shoppingtur nån dag för att hitta nån rolig partystass inför kommande partyhelger. Bla rallyhelgen som närmar sig!

Blev inga stora shoppingpåsar. Gick och käkade istället. Hamnade på "El Corazon" på Avenyn. Tapas och ett glas rött. Såå gott!! Beställde baconlindade dadlar, vitlöksbröd, kryddiga lammfärsköttbullar, marinerad getost, grillmarinerad kycklingfilé med kryddig hickorysås och lite blandat friterat. Skulle nog kunna äta hela menyn. Trevligt att sitta och plick-plocka lite och tjöta om ditten och datten. Tack fru för en underbar kväll!!

Inga kommentarer: