Vinter/Vår

Vinter/Vår

lördag 9 januari 2010

Helg igen!

Underbart med helg igen!! Jobb måndag och tisdag. Lite fredagskänsla i tisdags. Sen blev det söndag i onsdags. Kändes som måndag i torsdags och sen fredag igen. Snacka om förvirrad!! Även om det är jobb tidigt lördag morgon så är det underbart med helg igen. Sen är det slut på det. Inga extradagar ledigt förrän till påsk. Men bara fyra månader dit. Är glad att jag har mina lediga onsdagar ibland efter att jag jobbat helg.

Fredag kväll blev lugn och skön. Värmde upp bilen med en kort tur till India Food vid St Sigfrids Plan. Bilen har stått stilla sedan innan nyår och var isig och insnöad. Orkade inte laga mat och gjorde därför två flugor på smällen:). Gott med Indiskt. Lagom kryddstarkt med goda smaker av curry, kanel, koriander mm. Ris och Naanbröd till. På Spåret och Let´s Dance på TV. Gick och la oss tidigt för att gå upp tidigt och jobba. Jag iallafall....

I eftermiddag åker vi till Lager 157 i Gällstad på utflykt innan vi åker vidare till Falköping för middag hos Johans kompisar ikväll. Ska bli trevligt. Var längesedan jag var i Falköping. Men verkar som det är kallare där. Och då är det -15 grader här idag!!! Brrr.... Blir underställ och termobyxor på middan ikväll...

1 kommentar:

bakfia sa...

åh jag kollade oxå på let´s dance med kompisar, och åt min nybakade rulltårta till!