Vinter/Vår

Vinter/Vår

söndag 20 december 2009

Pepparkaksmuffins med Lingon

Det var min tur att ha fredagsfika i fredags. Tyvärr var inte uppslutningen så bra men de som väl var med var blev nöjda och glada. De fick nämligen Pepparkaksmuffins med frosting. Receptet kom från Alltommat och frostingen från Leila bakar. Smaskigt med lingon i. Jag och Johan var ju tvungen att kolla så de var ätliga redan torsdag kväll tillsammans med Blossa 09 (kall) och Göteborgs Pepparkaksfabriks pepparkakor. Åååå...så gott!! Dekorerade muffinsen med några frysta lingon.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Men hallåå hejbaboriba !!
Här har jag stått och baka leilas pepparkaksmuffins... och fick för mig att jag skulle ha en lingonfrosting på. letar som en galning. Sen så har du gjort lika!! Ser gott ut !! Smart.. Men jag gör nog lite rårörda lingon i frostingen.. Ha en underbar JUL !!
jag ska försöka hitta stämningen =)

Nazima sa...

Vilken mysig blogg du har , massa god mat:-)Dom muffinsarna ska jag prova till advent(om1 år):-) Ser att vi bor på rätt sida av landet bägge två.
kram