Vinter/Vår

Vinter/Vår

måndag 11 maj 2009

Leilas Countryliving

Idag när jag kom hem från jobbet låg det en hel hög med post på hallmattan. En kallelse till tandläkaren, rabatt hos nåt postorderföretag....tja, sådär kul. Desto roligare var Family-tidningen från IKEA och Leilas tidning "Leilas Countryliving". Måste erkänna att jag faktiskt hade lite högre förväntningar på Leilas tidning efter att jag avgudat hennes TV-program och kokböcker. Eller så är det så att den kanske inte är riktad till en person som bor i en liten trång etta?! Men alltid mysigt med lite inspiration. Tror jag avsäger mig den prenumerationen efter de provnummer jag testat nu. Tyvärr Leila, men dina kokböcker står långt fram i köket.

Nu ska jag ge mig ut på sista måndagslöpturen med syrran innan det är dags för Göteborgsvarvet på lördag... Spännande!!

Inga kommentarer: