Vinter/Vår

Vinter/Vår

onsdag 13 maj 2009

IKEA

Idag har jag varit ledig. Sååå skönt! vaknade dock tidigare än vad jag tänkt, men man hinner ju med desto mer:).

Anna och Ruben kom och tog en kopp kaffe och en bit äppelbröd (perfekt som mellis/kaka utan något på) innan vi drog till IKEA. Ruben tyckte det fanns många spännande grejer att titta på. Många låder att dra i och små rum att leka tittut i. Jag och Syster försökte hitta det vi antecknat på våra inköpslisor. Tror att jag lyckades bäst. Blir ju alltid någon bonus också. Vi åt lunch i restaurangen. Jag och Anna åt Lättgravad ugnsbakad kummelfilé med sommarsallad och Ruben åt pasta och köttfärssås. Kanske ingen explosion för smaklökarna men helt ok.



Shoppade vidare. Ruben blev trött efter maten så vi bäddade ner honom i kundvagen och jag hittade gardiner till köket. Äntligen! Väl hemma lyckdes jag sy dem också. Herregud!, vad lång tid det tar att sy några raksömmar! Men blev nöjd med resultatet.


Inga kommentarer: