Vinter/Vår

Vinter/Vår

fredag 19 februari 2010

Snöyra

GUD VAD DET SNÖAR!! Hela tiden!! Idag värre än på länge. Det finns inget stopp på det!! Visst är det fint och mycket bättre än regn och rusk. Men!! Nu vill jag ha vår, barmark och fågelkvitter!!

Fredag och ikväll ska jag fredagsmysa för mig själv. Blir Sushi, smågodis och chef över fjärrisen. Kan hända att det blir endel OS men även Let´s Dance och annat på TV. Ska försöka lägga mig tidigt eftersom jag ska jobba imorrn. Tanken var att jag skulle plocka fram cykeln igen men insåg att det inte går. Har tiggt till mig skjuts av en kollega som kör förbi. Hoppas att det går att köra bil iallafall...

Det är ju fredag och helg och man kanske borde tipsa om vin eller öl inför helgen. Men efter förra helgens Rallyparty blir det nog inte mycket alkoholhaltiga drycker denna helgen. Fick ett prov på Lokas nya smak Krusbär Päron på jobbet för ett tag sedan. Tyckte den var riktigt god. Annars föredrar jag oftast naturellt vatten. Så kanske får festa på en sådan i helgen...:)

2 kommentarer:

Kalasgott sa...

Låter som en riktig härlig fredagkväll!! Önskar dig en superhärlig helg! Kram, Jennie.

Min rosendröm sa...

Va roligt att du vill vara med och tävla om presentkortet på min musli :-).

/Nina