Vinter/Vår

Vinter/Vår

fredag 2 juli 2010

Helkväll på Liseberg

I går kväll var jag på en riktig helkväll på Liseberg. En härlig och trevlig kväll. Det var en gammal kollega och chef som numera jobbar på Liseberg som bjöd in ett gäng härliga tjejer. Kollegor, leverantörer och vänner.

Vi började på Spökbaren med en törstsläckare, lagindelning till femkampen och utdelning av obligatoriska kaninöron. (och jag som sa att jag ALDRIG skulle ta på mig ett par kaninöron!!).
Fick även besök av ett riktigt spöke som hängt länge i baren...;)

Trevligt med femkamp. Mycket folk. Härligt väder. Tog en kittlande tur i Balder. Den är ju UNDERBAR!! Sen blev det middag på Tyrolen. Öl och Jäger i glasen.


Och självklart en Wienerschnizel med pommes på talriken. Sååå gott!!


Vi avslutade med lite spel och ett glas på Lisebergs Wärdshus. Ingen vidare tur i spel. Två små plopp medan vissa andra gick därifrån med stora choklad.
Tack tjejer för en fantastiskt kväll!!

2 kommentarer:

charlotta sa...

vad kul! jag har inte varit i närheten av spökhuset på typ sex år, efter en högst traumatisk upplevelse där inne. haha.

hoppas du får en fin helg!

Remsan sa...

Så söta ni är med era öron! :-) Verkar varit en trevlig kväll.