Vinter/Vår

Vinter/Vår

torsdag 27 oktober 2011

Juleskum Polka

Är väl bara att inse att julen närmar sig med stormsteg. Affärerna börjar fyllas med pynt och julmat. Ute är det härligt höstväder och vintern känns långt borta.

Hittade Juleskum Polka på ICA i dag som jag var tvungen att köpa och smaka. Jag älskar juleskum!! Blev inte alls äckligt med polkasmak. Det enda felet var att påsen var på tok för liten.

Kommer absolut testa igen. Ni kommer väl ihåg vad jag gjorde förra året? Skumtomtefudge och Rocky road med skumtomte. Värt att testa med Juleskum Polka. Eller vad tror ni?



4 kommentarer:

Charlotta sa...

Sweet lord. Julen är här... Känns som att det har gått alldeles galet fort sedan förra gången!

Ses imorgon! Ska bli fint att få se på lilla underverket!

Katarina sa...

Polka låter gott och juleskum är ju annars också så gott! Jag brukar kunna köpa juleskum på Ikea här i Singapore :)

Wesslantjej sa...

Det är så underbart att julen kommer med stormsteg tycker jag!:D
Jag tror också att det blir supergott att baka med dessa!;)

Kramar

tina sa...

Skumtomtar nu, skämmes! ;-)