Vinter/Vår

Vinter/Vår

onsdag 12 maj 2010

Födelsedagspresenter

Ja, det är aldrig några problem att köpa presenter till mig. Har det bara med mat och matlagning att göra så funkar det på mig.

Av mamma och pappa fick jag en resefön som jag länge önskat mig eftersom den fön jag använder hemma är sååå klumpig att dra med sig på resor. Är ju lite fönberoende!:) Fick även en söt liten mjölksnipa och en Bruléebrännare som jag önskat mig länge. Så nu vet jag vad jag ska exprimentera med för dessert i framtiden.

Min lillebror kunde inte vara med på firandet men hade snällt skickat med en present med MoP, Leilas nya kok- och bakbok "one more slice". Mycket gott att testa! Av syster med familj fick jag en strut med Vårpraliner med smak av Tequila/Lime, Citron, Hallon och mintcognac samt en dublett av en annan present. Är den presenten innebränd då??;)

På självaste födelsedagen blev jag uppvaktad av Johan. Även han känner mig såklart väldigt bra! En underbar rund keramikform från Gerbera i mintgrönt, ett blommigt och fint förkläde från Green Gate och en löpartröja från Nike. Sååå snygg färg!! Johans föräldrar hade skickat med en present: två blomkrukor från Cult. Länge tänkt piffa upp våra fönster men inte blivit av. Tycker att de är så fina!!



Tack alla nära och kära för alla fina presenter!

4 kommentarer:

Martina sa...

Härliga presenter! Grattis i efterskott, Leilas nya bok måste jag köpa!

charlotta sa...

ohlalaa, vad fina saker! hur är leilas nya kokbok? jag har knappt bläddrat i den. du får provlaga och rapportera!

kram!

Helena sa...

Vilka fina saker! Jag har också Leilas bok och en brännare, det är fina grejer! :-)

yasemin sa...

Ojojoj så fina presenter :) Grattis i efterskott.