Vinter/Vår

Vinter/Vår

tisdag 31 maj 2011

Blodomloppet

I går traskade vi Blodomloppet. Fem kilometer trevlig promenad genom Slottsskogen i Göteborg. Jag, Pernilla och sockersöta Leia i barnvagnen.

Carina och Maria var hurtiga och sprang 1 mil. Lyckades fånga Carina på en bild när hon spurtade i mål.

Totalt var det ca 10000 som tog sig runt på ett eller annat sätt. Lång "orm" av motionärer. Undrar om alla lämnar blod?? Hoppas det! För det gör jag! Uppmanar alla som kan att göra det!!
Efteråt belönades vi med en picknick. Bröd, lax, potatissallad, smör, leverpastej, kanelbullar, nötter, dricka mm fanns uppdukat när vi kom i mål. Ett trevligt sätt att umgås med sina vänner. Och vi var inte ensamma om att rulla ut filten i slottsskogen. Får väl se om jag puttar barnvagn eller springer nästa år?!

3 kommentarer:

Remsan sa...

Älskar den mysig stämningen på lopp. Vi ska till Visby nästa v och springa vårruset. Så trevligt ni ser ut att haft.

Jenny Penny sa...

Fick du picknick filten? Vi satt på Liza´s (jag ville inte packa upp min. Jätte bra inte så halkig som den från Ica (Den har jag den oxå)

Matarkivet sa...

H8rliga bilder!