Vinter/Vår

Vinter/Vår

tisdag 27 juli 2010

Another day in paradise

Jag har det gött här på skånska östkusten. Min kusin stannade hela dagen och gjorde mig sällskat. Tack för det Fredrik! Trevlig kvalitetstid!

Gick upp redan kl 8 och tog en promenad, köpte färska frallor och promenerade längs standen tillbaka. Frukost på altanen och smälte den med en bok. Tyckte inte att det kändes så varmt så gav mig iväg på en löptur. Det var visst varmt!!

Pallrade oss ner till stranden. Mmmm.....underbara vita fina stränder att köra tårna i.

Det var säkert 20 grader i vattnet. Längesen jag såg så mycket folk på stranden. Kul att få tillfälle att joina på högsäsong!


Hemma i stugan blev det senlunch. Korv, pasta och sallad. Mmmm.....

2 kommentarer:

Remsan sa...

Försökte springa på morgnarna när det var som varmast. Och nu bara regnar det, tycker det är otäckt att springa och bli blöt. Verkar varit en skön dag :-)

charlotta sa...

guuuud vad gott! vilken lyx. snart min tur, längtar längtar!