Vinter/Vår

Vinter/Vår

onsdag 4 november 2009

Surt sa räven...

Hade inga stora planer för min lediga dag mer än att ta det lugnt, ta sov morgon och pyssla lite. Men nu ligger jag här under filten men en släng av "svinis". Vet ju inte hur det känns men helt kry är jag inte iallafall.

Igår hade jag sedan länge bestämt med frugan att vi skulle ta en shoppingtur på stan. Kände mig inte helt 100 när jag drog från jobbet men jag ville ju så gärna shoppa lite. Så vi tog en tur på stan och gjorde några köp. Provade mer än vad jag köpte. Blev en varm tröja, en cowboyrutig storskjorta/tunika och lite krimskrams. Eftershoppingen gick vi till Café Caprese på Kungsgatan och åt lite mat. Sådär gott, sådär matlust. När vi kom ut därifrån frös jag som bara den och skakade hela vägen hem. La mig på soffan under filten men frös ändå. Visade sig att jag hade lite feber. Johan var inte hemma så jag kunde ha två duntäcken när jag gick och la mig. Sovit rörigt inatt. Ont i kroppen, huvudet, illamående osv. Svinis??

Inga kommentarer: