Vinter/Vår

Vinter/Vår

fredag 27 november 2009

Mycke nu!

Nä, jag har inte lagt ner min lilla blogg. Har blivit lite lite tid det senaste. Fick ett erbjudande i sista stund att följa med min pappa till Teneriffa, så det kunde jag ju inte tacka nej till. Kom hem i tisdags efter en helt underbar vecka med sol, bad, promenader, god mat, läsning och trevligt sällskap. Återkommer till maten. Självklart hade jag kameran med mig och fotade mer eller mindre fantasifulla måltider, gigantiska köttbitar och god dryck.

Nu är det helg och jag har jobbat 2,5 dag sen semestern. Ska jobba imorrn också. Känner mig fantastiskt pigg och utvilad. Underbart! Imorrn kommer mamma och vi ska ha en mysig dag på stan och förhoppningsvis även Liseberg. Kanske köpa några julklappar eller bara insupa julstämningen och inse vad som är på gång. På söndag är det första advent och Rasmus fyller fyra år. Det ska vi fira!!

Mer uppdatering kommer snart med bilder...

Inga kommentarer: