Vinter/Vår

Vinter/Vår

lördag 17 december 2011

Är det för sent, Tomten?

När jag tittar på matprogram blir jag ofta helt såld på alla skålar, bunkar, uppläggningsfat mm som kockarna använder. Visst, jag har många fina fat och skålar men man kan aldrig få för mycket (tycker jag, men inte Johan...).

I Tinas Julkök, som visats på TV4, har jag sett denna serien av kärl dyka upp. Visst är de fina!!! Helt förälskad har jag blivit. Letat runt på nätet och sett att det är Hackman som tillverkar och serien heter Sommar (eller dog design, lite osäker). Visst är de fina?!

Är det för sent att göra tillägg på önskelistan, Tomten??




4 kommentarer:

Amy's piece of cake sa...

Tycker också de är snygga!
Man kan inte få för mycket av uppläggningsfat etc :)

Remsan sa...

Jag håller absolut med! Men det är samma hemma hos oss, Berra tycker redan att det trångt i skåpen. Som idag när jag fyndade söta dessertglas... De här grytorna var urgulliga! Dessutom är jag jättesugen på ett av Kaksmulans förkläden :-)

Mårtenssons kök sa...

Vi funderar på att om vi kanske river väggen in till sovrummet )som ligger vägg i vägg med köket) så får vi ett enormt kök, således massor av utrymme... Men frågan är väl vart vi ska sova?
Grytorna påminner om grytor mina föräldrar haft i sitt skåp, undrar just om de finns kvar... Riktigt snygga.

/Anki

Anonym sa...

ja dom hade sådana grytor förr men det var inte rätt botten på dom vilket jag förmodar att det är nu. Ingen snö i Åhus i dag heller